حرف دل

حرف دل

می نویسم..

 می نویسم از تمام دلتنگی ها و تنهایی ها،می نویسم از روزهـای سرد

و خاموشی،می نویسم از زیبایی تاریکی،

می نویسم از اندوه آسمان که به وسعت دلتنگی من است،

می نویسم حرف دلم را از زمانی که از حرفهای نیش دار مردم دلش

می گیرد.و هیچ چیز جز نوشتن اکتفا نمی کنم،

می نویسم از لحظه های سخت زندگی،می نویسم از لحظه های که

باید گریه کنم و زار بزنم به خنده ی تلخ تکیه می کنم

هر لحظه با انقباض و انبساط شدن بار سنگین منت را به دوش می کشم

و باز هم به تپیدن خود ادمه می دهم.

می نویسم از قلب پر دردم..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: azim ׀ تاریخ: سه شنبه 7 / 12برچسب:حرف دل, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

سلام.ممنون که قسمتی از وقتتونو تو وبلاگ من سر میکنین..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sohaib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM